Objednávky a doprava
Objednávky
- Objednávku vytvoríte priamo v programe goSTORYgo PhotoBook.
- Dáta vašej objednávky sa po objednaní automaticky umiestni na náš FTP server.
- Po prijatí dát vám bude zaslaný e-mail, ktorý potvrdí prijatie vašej objednávky.
- Výroba objednávky trvá max. 6 pracovných dní.
- V procese objednávania si určíte spôsob prevzatia vašej objednávky.
Doručenie vašej objednávky
A. Kuriér SK (Slovensko)
Objednávku vám prinesie kuriér aj na dobierku na vami určenú adresu. Informácia o odovzdaní tovaru prepravcovi vám bude oznámená e-mailom.
K cene objednaných produktov vám bude účtovaný poplatok za balné, dopravu a platbu podľa platného
cenníka — CENNÍK DORUČENIA.
B. Osobné prevzatie objednávky (Slovensko)
Osobne si hotovú objednávku môžete prevziať:
Keď bude vaša objednávka hotová, tak vám my pošleme e-mail o expedícii.
V prípade, ak ste si zvolili osobný odber cez Zásielkovňa SK alebo DEPO SK (TABAK PRESS sieť), tak si objednávku môžete vyzdvihnúť až potom, keď vás o tom budú tieto siete informovať.
K cene objednaných produktov vám bude účtovaný poplatok za balné, dopravu a platbu podľa platného
cenníka — CENNÍK DORUČENIA.
Združenie viacerých objednávok na jednu adresu doručenia
Ak chcete doručiť niekoľko vašich objednávok na jednu adresu doručenia a chcete dopravné náklady platiť len raz, tak postupujte podľa tohto návodu: ZDRUŽENIE OBJEDNÁVOK DO JEDNEJ ZÁSIELKY.
V prípade Vašej dodatočnej žiadosti o združenie viacerých objednávok do jedného dodania Vám bude účtovaný poplatok 1,00 € za každú dodatočne združenú objednávku.
Aplikovanie zľavového alebo predplatného kupónu
Ak vlastníte zľavový alebo predplatný kupón, tak je potrebné, aby ste pri realizovaní Vašej objednávky kupón k Vašej objednávke aplikovali: NÁVOD AKO APLIKOVAŤ KUPÓN.
V prípade Vašej dodatočnej žiadosti o aplikovanie kupónov Vám môže byť účtovaný poplatok 1,00 € za každý na Vašu žiadosť dodatočne aplikovaný kupón.
Reklamácie objednávky
Zákazník je povinný prekontrolovať pri preberaní vonkajší obal zásielky. Ak je poškodený obal, tak tovar od prepravcu preberte, potvrďte mu doručenie zásielky, v ktorom uveďte, že obal tovaru alebo tovar je poškodený a zásielku okamžite po prebraní skontrolujte. Ak je poškodený aj tovar vo vnútri balenia, tak nás kontaktujte na delivery@gostorygo.com (vždy uveďte číslo vašej objednávky, telefonický kontakt na vás, fotografia poškodenia je vítaná) a o ostatné sa postaráme.
Ukážky hotových fotokníh — » INŠPIRUJTE SA